34minnak bende sadece ellerimde oluyordu ilk hamileliğimde bana doktor o kadar kötğ şeyler söylediki karaciğer nakli gerekir dedi oha dedim bende farklı nedenlerden kaybettim bebeğimi sonra iki kaybım daha oldu ama karaciğerle alakası yoktu ne zaman hamile kalsam çıkıyordu şimdi 32 haftalık hamileyim bundada çıktı farklı bir doktora gidiyorum hiç korkma önlem aldık diyet yapıcaksın dahiliyeye her ay gidiceksin kontrol altında ilerlicez dedi 20 li haftalara geldiğimde değerim 12 lere felan düştü zorunlu kansulandırıcı harici hiç ilaç kullanmadım ama vitamin folik asit felan