Bayram tatilinde bir forumda ikiz bebek bekleyen biri 26. Haftada ağrısı ve kanaması olmadığı halde doktora gitmiş ve Doğumun başladığını söyleyip hastaneye yatışını yaptırdıklarını yazmış.
Bende ikiz bekliyorum. Doğumun yaklaştığını evde nasıl anlıyoruz ?