Goks3n Merhaba arkadaşlar sonucum çıktı ama hiç bişey anlamadım nolur bi bakın ne demek bu çok stresliyim :( [url=https://hizliresim.com/jqvDG9][img]https://i.hizliresim.com/jqvDG9.jpg[/img][/url] https://i.hizliresim.com/jqvDG9.jpg Umarım yükleyebilmişimdir.
Ayesray Goks3n down taraması için negatif demiş yani down bulgusu yok,doktorun açıklama yapar aslında bunla ilgili stres yapma ben yaptırmadım bile bu testi doktorumda saygı duydu sağolsun
zcolak Goks3n çok anladığımdan değil ama değerlerin risk değerlerinin altında diyor bence evham yapma hiç tatlım her şey yolunda
Goks3n Ayesray ya çok teşekkür ederimm şuan iş yerindeyim mail attırdım sonucu kendime yeni çıkmış doktora gidene kadar çatlarım şimdi o yüzden size yazmak istedim