Cansubasak Merhabalar boyum 1,74 kilom 105 6 haftalık hamileyim doktor zayıflamam gerektiğini yoksa ilginemeyeceğini üniversite hastahanesine yönlendireceğini söyledi hamileyken isteyerek diyetisyenle kilo veren var mı zararlı mı?
Loya06 Cansubasak doktorun senı diyetisyene yönlendirmedimi genelde böyle durumlarda direk yölendiriyolar canım
Milly93 Cansubasak bnm boyum epey kısa 158 civarı ve 80.3 kiloyla hamile kaldım tostonbik hamile kaldım kısacası Evlenmeden önce 53-54 civarıydım ve ideal kilom oydu hamile kaldığımda çok üzüldüm kilodan dolayı ama 6. Haftadan sonra mide bulantım çok oldu hemde dikkat ettim 71 kiloya kadar düştüm şuan 35+2yim ve daha bu sabah 80i gördüm yani çok kasma ama dikkat edersen veremesen bile çok kilo almazsın İnş sağlıklı bir bebişin kolay bir doğumun olur
Cansubasak Loya06 yönlendirdi yarın gideceğim ama herkes gebelikte diyet zararlı diyor o yüzden tereddütte kaldım
BalDamlam Milly93 ah süper senin adına çok sevindim benimde boyum 1,61 82 kiloyla hamile kaldım karar kara düşünüyordum 😔 bna iyi geldin şuan, tebrik ederim 🙏💕
Loya06 Cansubasak diyetısyenlerden iyi bilmez o herkez canım zaten hamıle oldugun bilgilerınde var o sana sadece sebze verıcek su verıcek bide hamur işi yasaklıcak tam diyete girmiceksın yani
Heisenberg Cansubasak Hamile olmak iki kişilik yemek yemek olmadığı gibi diyet demekte aç kalmak değildir ki neden zararlı olsun🤷🏼♀️Hamileliğin son aylarında zaten çok ağırlaşıyoruz bir de fazla kiloyla eziyete dönüşür mutlaka diyetisyene başvurmanızı tavsiye ederim🌺