Arkadaşlar 37/2haftalık hamileyim dün hayatımda görmediğim kadar sancı ve müthiş derecede bel ağrısı çektim. Kuzenim doktor ben önce panik olurdum ama sonra sabırla birlikte kuzenime sordum hastaneye gideyim mi o dedi ki eğer nişan gelmediyse yada suyun gelmediyse dayan evde duş al hastaneye gitme dedi. İyiki onu dinlemişim çünkü eğer dünkü sancılara dayanmayasdım belki bugün sezaryanla yada suni sancıyla doğumum olurdu. Belki etrafınız doktor tanıdığınız yoktur sizlere yardımcı olması açısından yazıyorum. Nişan yada suyunuz gelmezse şakın hastaneye gitmeyin tabiki belli haftanızı tamamlamadıysanız ben şimdi evimde uzanmışım dünkü ağlayan zırlayan benmiydim diye düşünüyorum 😂😂😂allah hepimize kolaylık versin inşallah bir sancıda kurtarsın