Sbkts Herkese merhaba 16 haftalık hamileyim 13. Haftada doktorum bana devit - 3 d vitamini ilacı verdi ama bir bardak suya 5 damla damlat dedi siz ilacınızı nasıl kullanıyorsunuz? Bana sanki günlük 1 damla damlatsam iyi olacakmış gibi geliyor
Hayal_Demir Sbkts bunun dogru olcusunu dr bilebilir siz degil. Verdigi ilacin damla basina miktarina vs gore.degisir
Sbkts Eygy bana 13.hafta da verdi demekki değişik oluyor insana göre. Benim değerim 8 di baya düşüktü anlamadm o yüzden
Eygy Sbkts benim anlamadığım bana kan testi falan yapmadı kafasına göre verdi vitaminin bir zararı olmaz herhalde diye kullanmaya başladım bende
Eygy Sbkts benim anlamadığım bana kan testi falan yapmadı kafasına göre verdi vitaminin bir zararı olmaz herhalde diye kullanmaya başladım bende
clmmmmm Sbkts degerim normal canm ama her ihtimale karşı kullanmamı istedi bende anlamadım. hamilelik öncesinde kullanmaya başladım ben depolar dolsun diye
sevdicek Eygy canım normal prosedür gereği değerin normal olsa da veriyorlar. Bana da test yapmadan verdiler suya 9 damla damlatarak her gün kullanıyorum