Glshalii Kızlar doktor haftaya çatı muayenesi yapcaz dedi korkuyorum bi kaç kişiden duydum acılı oluyormus elinin tamamını sokuyormus falan bilen var mı nasıl bişey yada tavsiyesi olan?
Hulyalp Glshalii elini degil kiz 2 parmagini sokuyor 😂 eger korkmaz kasmaz ve catalda yeterince iyi durursan kalcani cikararak hissetmezsin. O an derin nefes al baska bisey dusun zaten saniyelik.
Ozlemb0811 Glshalii ya canim kendini hic korkutma elinin tamamini niye soksun doktor 🤷♀️ oyle bi durum yok parmaklarını ikiye ayirip icerde parmaklarını açıyormus ben de ürkütücü seyler okudugum icin doktoruma sordum. Bikac saniyelik birsey merak etme
ElmasSs Glshalii kendini korkutma bu kadar korkuyla gidersen kasarsan rahatsız olursun abartılacak bir şey değil
Glshalii Ozlemb0811 banada öyle elini falan diye abartanlar oldu çok korktum sırf bu yüzden sezeryanı düşündüm 🙄
Ozlemb0811 Glshalii yok canim yok merak etme. Bende erken doğum riski icin hastanede yattigimda 2 ebe muaynesi birde doktorumun muaynesini oldum o zaman sordum yani bu çatı muaynesi de bu tarz biseymi diye. Hic abartilcak bir agrisi yok icini ferah tut sen kasma