Benim de balayımdan itibaren ve devamında hamileliğmin ilk aylarında olan sistit sorunum vardı insanı süründüren bir şey gerçekten 😥 bi eczacı olarak ilaçlarla aram iyidir ama hamilelikten dolayı kullanamıyorsjn tabi her şeyi.en son şu harika çözümü buldum:aktardan yaban mersini kurusu aldım ve onu çay olarak demleyip içtim.yaklaşık 4 aydır tekrarlamadı.hamilelikte de güvenle içilebilecek çok iyi bir antioksidan yaban mersini.tek başına hoşunuza gitmeyebilir içine limon sıktım bolca.mesela sabah kaltınız tuvaletinizde yanma filan var hissediyorsunuz tekrar gelecek enfeksiyon hemen bi bardak demleyip için,gerçekten faydasını göreceksiniz.