masalsii Normalde bugün regl olmam gerek fakat olmadım dün ve önceki gün kahverengi akıntı geldi bir kez ve dün gece mide yanmasından uyuyamadım uzun süre, test aldım bugün olmazsam yarın test yapicam inşallah güzel haberimi sizlerle paylaşırım😊❤️
DiplomaliEvHanimi masalsii insallah canim ya 🥰bendede 3+2 yaziyo happymomda bende 19mayis son adetim 12nisanda kurtaj olmustumda. Acaba bende de varsa cikarmi agrilarim tiksinmelerim var eski gebelikden degerim sifirlandi.
Alice masalsii canım benimde öyleydi dayanamadım gittim akşam test aldım ikinci çizgi silik çıkmıştı ertesi gün doktra gittim hamile oldugumu söyledi kan testinde beta hcg düşük çıkmıştı yeni oldugu için 2 hafta sonra çagırdı keseyi gördük hamilesindir inşallah hadi bakalım.
Mavis222 İyi dayanabileceksin valla benim o gün gelmedi eşim geldi hemen test alıp yapmıştık 30 haftalığız şimdi paşamla ☺
masalsii Mavis222 ya şuan içim gidiyor test yapmak için ama sabah ilk idrar saha etkiliymiş öyle duymuştum yarın yapıcam inşallah, allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin❤️😍
masalsii Mavis222 biraz önce sağ gögsüme bir agrı girdii sanki bıcakla deştiler içini böyle değişik bi ağrıydı sizdede oldumu öyle birşey
Mavis222 masalsii ben inanmıyorum ilk idara ya varsa zaten çıkar eşim işten geldi aldık testi saat gece 10 du yaptım ikinci çizgi kıpkırmızı çıktı hastalığım bittiği gibi hamile kalmışım
BirVeraAnnesi35 masalsii belki doğrudur ama ben akşam yapmıştım çift çizgi çok netti 😊😊 ben senin yerinde olsam 4 5 test alıp ılk ıkısını şimdi yapmıştım bile hadi inş çift çıkar😊🙏🙏
Fatmisko masalsii canım ben akşam 23:00 gibi yapmıştım test çıktı o ilk idrar falan hikaye bence😊yinede sen bilirsin hayırlısı inşAllah güzel haber verirsn
Mavis222 masalsii benim adetime 10 gün varken göğüslerim şişti ağrısını söylemiyorum bile dokunamadım ilk defa böyle oldu o an anladım hamile olabileceğimi
masalsii Mavis222 ya ben dokunabiliyorum hafif acıyo ama böyle biraz önce oldu sağ gögsüme solda olda kalbimmi sıkışıyor derdim o derece 😂😂
DiplomaliEvHanimi Mavis222 bendede 3+2 yaziyo happymomda bende 19mayis son adetim 12nisanda kurtaj olmustumda. Acaba bende de varsa cikarmi agrilarim tiksinmelerim var eski gebelikden degerim sifirlandi
masalsii Mavis222 DiplomaliEvHanimi BirVeraAnnesi35 Bakınnn ikinci çizgi silik ama var fotoğrafta belli mii 🤷🏼♀️🤷🏼♀️https://i.hizliresim.com/9Y9Zvr.jpg https://hizliresim.com/9Y9Zvr
masalsii DiplomaliEvHanimi benimde 3+6 şuan işte regl tarihini beklemek en dogrusu geçen ay cok heveslendim sonra üzüldüm😞
Mavis222 DiplomaliEvHanimi daha erken en azından 4 5 gün falan kalması lazım erken test yapmanız lazım veya kan vermeniz lazım
Elizanesi masalsii bence yapin nasil duruyosunuz anlamadim bende gunumde olmadim hemen yaptim 7 haftaliyiz simdi insAllah sizinde vardir🤗🤗
Umutuzolm_37 masalsii siz iyi dayanıyorsunjz evde test var ve ben yapmadan duracağım hayatta coktan yapmıştım bende aksam ustu yapmistim pozitif çıkmışti zaten idrarda ne çıkarsa ciksin bazen yanıltıyor daha sonra hemen kan testi yaptırirsiniz
BirVeraAnnesi35 masalsii vallahii ben bile çok merak ettim sen bilirsin ama her ihtimale karşı hazırlıklıysan yap derim 😊
DiplomaliEvHanimi masalsii evet canim ilk zamanlar bnde kac test yaptim bilmiyorum sonra bi anda kanda ogrendim 1hafta gecikmesini beklemistm ama bakiyom erken ogrenen cok hevesleniyom