Sevinc72 Rugiyya benim de tam 33 gün kaldı dün kontrole gittim artık her hafta gidecekmişim kontrole Allah'ın izniyle sağ salim kavuşalım inşallah bebeklerimize 😍
AkileUqur Anneyimben49 29 günümuz kaldı cnm bizimde . hamilelik değil sıcaklar mahvediyor bni. Bı nst yapıldı bugün beklemek bayiltti.... Valla 😪😪😪😪
melike0411 Anneyimben49 biz elimizden geldiği kadar temiz toplu tutmaya çalışıyoruz heran hersey olabilir diyorum eşime destek oluyo oda 😂
erda 36+6 oldum son 22 gün kaldı temmuzun 3 ünde 40 haftalık olmuş oluyor ilk oturup kalktıktan sonra yürüken karnımın altında sızı oluyor o yüzden haziran da gelir temmuzu beklemez diye düşünüyorum
Nergis34 EvlatKalbinMeyvesi tamam sayılır ama eksik cikiyo bi yandan kıyafetlerini yikadim bugun bende kişisel bakım ürünlerini aldik besik sepet besik olcak arabamiz tamm puset alincak ağız mendili hastane cikisi 1 adet alcm müslin bez bide nohut battaniye alincakk canim
hafsahamza bizimde son 28 gün ama mecburi sezeryan olcagı için en fazla iki hafta sonra kavuşuyoruz inşaALLAH :))))
Avakadoannesi Benimde 37 günüm kaldı 😊 Biraz sancılı geçiyor erken doğum riski var nst de sancı çıkıyor. Adalat kullanmaya başladım şimdilik önlemeye çalışıyoruz bakalım. Allah sağsalim hepimizin kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🙏
Mergen Anneyimben49 son 32 insallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🙏 beninki zor geçiyor sıcaklar mahvediyo hic halim olmuyo
Yigitalpinannesi Anneyimben49 Son 28 ama Allah biliyo ya hayatimda hic bu kadar zor donemler yasamadim ayagimin ustune basamiyorum resmen yurume yetenegimi kaybettim. Yinede olsun bebegim saglikla dunyaya gelsin baskada bisey istemem 😊😍
Kahraman35 Anneyimben49 son 39 gün. Evet ağırlaştı. Gecede kaç defa uyanıyorum. Sizlere doğum için gün verildi mi 🤔