limoncicegi Kızlar yaklaşı 3 aydır ilaç kullanıyorum tsh iki aydır 3,25 yine düşmemiş bebeğin zekası için sorun oluyormuş şu an 19.haftadayım bişey olmuş mudur çok korkuyorum bilgisi olanlar yazabilir mi ?
ElmasSs limoncicegi öyle aman aman korkulacak seviyede değil kullandığından bir tık daha doz arttırabilir doktorun ben dozu bile kendim ayarladım o yüzden 10 füne bir kan verip takip ediyordum ama korkmayın etkileyecek seviyede değil daha yükselmesin önemli olan o
Ebrualp limoncicegi 3.25 gayet iyi bence ben 14 leri bile gordum.ilk oglum gayet saglikli dogdu.duzenli ilavinizi icin ve mutlaka 3 haftaya bir dokotrunuza gidin Allahin izniyle bisey olmuyor.
Zeynepzeze Benim de 4 ten düşmüyor, 6 dan sonrası zekayı etkiliyor diye hatırlıyorum. İnşaALLAH anıt sıkıntı yaratmaz miniklerimizde 😒
limoncicegi ElmasSs ben de on on beş güne vereceğim kanı artık doktoru dinlemeyeceğim inşallah sıkıntı olmaz 😢
SeLyy limoncicegi benim ilk değerim 5,88 di şuan 2,51 im korkma düzenli kullanınca geçiyor ama benim dozum hergün 75 mg di şimdi düşünce 50 mg ye çektik takibi yapılıyor yani dozunun artırılması gerek
Gulchirai limoncicegi korkacak bii yok dahılıye doktor bnm değer 5 küsürlerdeydı 12 yi aşarsa korkmak gerek demiştı stres yapma
Ferina limoncicegi canım korkma ilacını güzel kullan .bend geçen sene bebeğimi kaybettim kan pıhtılaşmasından dolayı. troit geliştirmemişti ama benimkisi daha hızlı çalışıyordu hipertroit ve tedavide çok geciktik.nabzını sürekli kontrol et .herşey rabbimin takdiri. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin💐
limoncicegi Ferina Ferina başınız sağ olsun bende aynı zamanda pıhtılaşma da var nabzım bazen o kadar hızlı atıyor ki anlatamam . Amin inşallah rabbim kimsenin kucağını boş koymasın inşsllah
Ferina limoncicegi pıhtılaşma Benim ailemden kimsede yok normaldede yok sen ne zaman ögrendin pıhtılaşma oldugunu kendinde?
limoncicegi Ferina benim ailemde de Yok kimsede tüp bebek tedavisi sonucu bir kimyasal gebeliğim oldu öylelikle araştırıldı onun sonucunda öğrendik 4 genimde pıhtılaşma var