Sarayhelvasi Kızlar ikili testte yazan hcg değerim 48, acaba buna göre yapılan cinsiyet varsayımları tutuyor mu?
Ftmemne Sarayhelvasi sanmıyorum. Benim 8 di. Ama kızım olacak. 50 üstü kız. 50 altı erkek diyorlar. Ama tamamen tesadüf bence