Kızlar eşim Leyla istiyor ben tuana. Tabiki diretmiyor Leyla olsun diye . Ortak karar olsun diyorum önereceğiniz isim var mı. Eşimin babaannesine sorduk. Orda diyor ki ne isim koyarsanız koyun yanında Nur olsun. Örneğin tuana Nur. Ve tuanaya hiç yakışmıyor. Babaannesi Nur olacak diye diretmiyor ama ben bu istediğini yerine getirmek istiyorum . Önerilerinizi bekliyorum 🥰😍