Kızlar 30 haftadayım çok hastayım Boğaz ve kulaklarım ağrıyor dün gece gittim ama maalesef bişi yapmadılar hafif dozda serum hava aldım etki bile etmedi Boğaz için evde napabilirim bildiğiniz bişi var mı ıhlamur yaptım onu içiyorum etkili olan bildiğiniz bişi varsa paylaşırsanız sevinirim