Edaahs biz 12. haftada yaptırmışdık hatırlamıyorum değerleri pek 23haftalık olduk hiç korkmayın endişelenmeyin doktorunuz ultrasonla burun kemiği oluşumunda kafatası beyininde ense kalınlığı bel çevresi gibi ölçümlerde sıkıntı görmediyse korkulacak bişey yok demektir içiniz rahat olsun 2li test temiz çıkınca 4lüdede bişey çıkmıyor ki bizim hepsi çok şükür temiz bütün testleri yaptırın ona göre herşeye hazırlıklı olursunuz ben pek yaptırma taraftarı değildim herşey Rabbimden ama öncesinde bilmek daha mantıklı olduğu kanısındayım hakkınızda hayırlısı 😊