Ferina Cerenylmzz aynen canım bend merakla tam kesin sonuç almak için gün sayıyorum çatlicam yakında🙃
BirVeraAnnesi35 Cerenylmzz bende ultrasona girmedimmi evham yapıyorum birşey olmuşmudur diye görünce rahatlıyorum eve ultrason alıcam artık o derece😂😂 ben hep oğlum diyorum ama kızsa çok pis küsecek bana 😊😊
Cerenylmzz BirVeraAnnesi35 hahaha bende eşime söylemiştim alalım diye 😂 bende sürekli kız diyesim geliyo erkek olsa hakkına gircem diye üzülüyorum ya😂
NurdanHakan Cerenylmzz benim ilk hamileliğimde yanılma olduğundan ayrıntılıya kadar cinsiyette inanamayacağım :)
Cerenylmzz NurdanHakan bende alışveriş için kendimi tutmaya çalışılacam kesinleşene kadar ama bazen tutamıyorum 😂
Dnznrgz Bende suan 9+5 ama kontrole 10+4 de gidicem aşırı merak ediyorum ama kesin görünmez bu kadar erken 😄
Cerenylmzz Dnznrgz ben 9.haftalarda gitmiştim sanırım çok erken demişti 11-12 ti bekletiyorlar genelde bende çatlıyorum beklerken 😂
Dnznrgz Cerenylmzz benimde erken gidesim geliyorda boşuna gitmiş olucam bi yandanda en son 3 hafta önce gitmiştim insan merak ediyor yerinde duruyor mu acaba diye 😄
NurdanHakan Cerenylmzz ara renkler ile kendinizi rahatlatın ben 20.haftaya kadar pembeleri aldım ama Oğlum olacağını öğrendim :)
Cerenylmzz Dnznrgz bende bi ihtimal öğrenirim diye Perşembe gidicem ögrenemezsemde bebeğimi görmüş olurum öyle bekletirim kendimi 1-2 hafta daha yoksa Merakta etmiyo değilim karnımda napıyo diye 😂😂