Valla benim sın adet tarihime göre 43 olduk ama doktor daha yeni 40+2 oldun diyor pazar günü muayane oldum açıklık yok dedi 41 e kadar bekliycez dedi adet tarihimi yanlış biliyormuşum ama artık taşıyamıyorum ayaklarım şişiyor doğuma dair bi belirti yok bebek iri göbek kocaman sıcaklar bi taraftan 4 kg üzeri halada kilo alıyor napcam bilmiyorum çok bunaldım allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin