Hayırlı olsun şimdiden. Bende 3. Sezeryanımı olacağım 26 Haziran da. Kayısı hoşafı götürmenizi tavsiye ederim. Gaz çıkarma muhabbeti oluyor Sezeryandan sonra. Hoşaf çok iyi geliyor. Hastanede verir belki ama hem tadı kötü hem de yeterli gelmiyor. Evde kaynatın 1 litre kadar götürün hastaneye