YagmurAnnesi Haftalarda belli oldu. 19+4 üz. Şu an disaridan bakanlar genelde hamile oldugumu anliyor. Ve yaklasik 1 haftadir bebisimi net bir sekilde hissetmeye basladim 😇
Sinemkurtkarakussk35 Neslii 18+4üz şuan gaz şişkinliği gibi çok hafif var benim aslında yok yani 😂 herkes şaşırıyo bundana bağlı yapınla alakalı kuzenimin 8 den beri var
Aysenurtsr Benim erken cikanlardan 🤗 Oncesinde kucuk siskinlik vardi. 12. Haftaya girince daha belirgin oldu.