Fdsa canim spinal yapilacakti benim olmadi 4 kere igneyi soktular damara denk geldi kan geldi o yuzden genel anestezi oldum uyanmam zor olmadi kendime cabuk geldim agri kesici vuruldu iki kere rahat gecirdim cok sukur kalk dediklerinde kalkmak gerekiyor ilk basta kalktim ama yuruyemedim basim dondu ama bugun daha iyiyim :) kolay yani korkmayin