annemsii diyet yapmıyorum ama yapmam lazım. 70 in baya Bi üstünde hamile kaldım. Allah korusun şeker falan çıkacak diye korkuyorum. Karbonhidrat ve şekeri bırakıp bol su ve yürüyüş ekleyince cidden gidiyor kilolar. Daha önce çok güzel zayıflamıştım bu yolla. 4 kiloda bile sanki 10 kilo vermiş gibi sıkılmıştı vücudum. O düzene dönmem lazım.