nildanil tamam siz yine de çok hareket etmeyin. İçinizi karartmak istemem ama söylemeden de geçemedim. Benim ilk gebeliğim de 15. Haftada ağrılarım oluyordu, çok büyütmedik biraz da ihmaldi.. sonrasında suyum boşaldı ve bebeği normal doğumla aldılar düşük yaptım. Meğersem iltihap kapmışım. İltihap da ağrıya sebebiyet veriyor. İnşallah sizde böyle şeyler yoktur ama temkinli olun diye anlatmak istedim. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏼