Selam herkese. 10 haftalık hamileyim ama adetlerim düzensiz olduğu için gebeliğimi 5. haftada fark ettim. 7. Haftada folik asit kullanmaya başladım sizce bunun kötü bir etkisi olur mu ve ters bir şey olsa ultrasonda gözükür müydü? İlk gebeliğim acemiyim 🤷🏻♀️