SemaG Doktorum magosit magnezyum tablet yazdı. Günde kaç tane dedi hatırlamıyorum eczacı sabah akşam dedi. İçenler varsa sizler günde 1 mi 2 mi içiyorsunuz?
GuelGltkn SemaG bende kullaniyorum 23 haftaya kadar günde bir kullaniyordum simdi doktor günde 2 ye cikardi
GuelGltkn SemaG bana iste rahim simdi daha hizli büyüdü icin magnezyumun dozunu artiralim 16 haftalardan beri kasilmalarim vardi magnezyum kullaninca hafifledi biraz
SemaG Seda5892 teşekkür ederim canım aklıma o geldi benimde girdim baktım eczacı sonuçta kendi kafasına ayarlamıyordur diye. Günde 2 yazıyor 😏😏
Arbie SemaG bende kasılmalarımdan dolayı 10. Haftamdan beri günde 2 defa kullanıyorum doğurana kadarda kullanıcam galiba🙈🙈🙈
SemaG Arbie bende 2 olarak kullanayım bakalım canım 🤷♀️karnım taş gibi oluyor dedim kasılıyorsun dedi ondan verdi
Arbie SemaG dr nekadar demişse okadar kullan iyi geliyor magnezyum kasılmalar azalıyor rahatlıyorsun🥰
Beyzasu SemaG agrilarina bagli, doktor sabah-aksam kullanabilirisn dedi. ben kasiklarim cok agridiginda 2x-kullaniyordum, rahat oldugum günler 1tane. Çok faydasini gördüm! Ishal yapabiliyor, o zaman 1e düsür.