Merhaba anneler hamileligimizi hep burdan bişey öğrenerek geçirdik ve sonunda cok şükür bende ıkizlerimi kucağıma aldım. Çok merak ediyodum acaba nasıl doğum başlar diye doğumdan 2 gün önce acile gittik agrım oldu nst de Sancim cıktı ama takip ettiler muayene vs. Derken eve gonderdiler 2 gün sonra sabah 8 buçukta bir uyandım Allahım altımı islatmisim dedim burdan okuduğum kadarıyla su gelince tutamazsın diyorlardı tutmaya çalıştım diz kapaklarına doğru hafif aktı hemen hastane icin hazırlandık. Hastaneye gittim alttan muayene etti doktorum nişanımsı gibi biseyler gözüküyor dedi ama ben muayenede kanama olur diye ona bağladım hiç aklıma doğum gelmiyo çünkü daha çok erken bana göre. Daha sonra dogumhaneye ciktim tekrar nstye bagladilar yine hafif hafif sanci seni yatıralım takip altında kal dediler ben güzel ve ailemi eve pijama vs. Almaya gönderdim bu sırada beni yine bi muayene edelim diye çağırdı doktorum alttan yapalım dedi bende kabul etmedim yeter dedim ne kdar cok oldu acidigindan degil ama insan alışkın değil sonra doktorum beni muayene ediyo açıklık varmı diye ama ben hiç acı hissetmiyorum nerdeyse sen en son ne zaman yemek yedin diye sordu sabah kek yemiştim bitane dedim birde dogumhanede acil sezeryan dedi ben şok 😲 o an hastanede kimsem yok bana bi yandan ameliyat önlüğü bildiriyorlar bi yandan elimde telefon arıyorum gelin beni sezeryana alıyorlar diye meğer benim 7 cm açıklığım varms bana sen doguruyosun dedi 2. Şok 😁 ameliyathaneye girdim artık iğne yapılacak ödemden uyuşmuyorum kaç kere denediler hatırlamıyorum bi acısı yok yani korkulcak bisey değil sondadan çok korkuyordum tam uyusmadigimda sondayı taktılar ona rağmen hissetmedim belkide bünye meselesi. Sonunda beni başka bi doktor gelip uyuşturdu 15.00 kızım 15.02 de oğlum doğdu bebeklerine daha tam bakamadan bile aninda koveze goturduler hemen kizim ilk basta biraz solunum hızlıymış bekletmediler bebekler çıkınca dikiş icin fazla kalmadım odaya aldılar akşam 9 da ilk yürüyüşünü yaptım evet biraz ağrılı ama dayanilmiycak gibi degil uyuşukluk gittikçe ağrı kesici yatırırsanız daha iyi olur ben öyle yaptım bahsedildiği gibi başım ağrımadı herkes ağrıyor diyordu ama demekki buda bunye meselesi ilk idrar vs. Sorun diyorlardi korkuyordum onlarida sorunsuz atlattim cok şükür kendim 2 gunde taburcu oldum Bebislerim 3 gün kovezde kaldı çok şükür çok durmadık 2 gunde anne bebek alıştırma odasında durduk ve eve çıktık erken doğma sebebi olarak doktorlar kiloyu söylediler kilo artınca bünyem kaldırmamış kızım 2.220 oğlum 2.320 doğdu çok şükür sagliklilar ama ikiz bakmak birazcık zor🙈 rabbim bütün isteyenlere nasip etsin Rabbim kovez yolu bekleyen bütün anneleri bekledigine kavuştursun insAllah sag saglim sizinde kucaginiza almayı nasip etsin :)