Fatmabltc Kzlar günaydın bebegim karnimin bi tarafina toplaniyor diklesiyor oram daha cok solda oluyor sanki ayağıyla itiyor oglum olcak yaramaz cok szdede oluyor mu😍
GamzeAltndas Fatmabltc bende 32+3 haftalık kızçeme hamileyim ayni durum bendede var bir tarafa toplanıyor orası havaya kalkıyor 😀, çok hareketli bazen canımı okadar çok yakiyorki ağlamaklı oluyorum ☺️
Kader5516 Fatmabltc bende 33+1im canım kızım olacak inşallah aynı durum bizdede var genelde sol tarafta ama artık hareketleri sert olmaya başladı hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻 😊