Bende memorialde neval hanıma gidiyorum memnunum muayenesi yüzde 15 kurum indirimiyle 193 tl yıllardır kontrollerim için o hastaneye gidiyorum kesinlikle başka yerdeki tahlili kabul etmeme gibi bi durum yok ben hep araştırmada yapıp götürdüm doktorumda nerde istersem yaptırabilceğimi hep dile getirdi zaten