Derya0707 ben 6 düşük yaptim 14 sene sonra aldim oğlumu kucağıma o yüzden normal dogumda kaybetme korkusu yedi bitirdi beni devlet hastanesinde planli
Epidural sezaryan oldum.36 haftada corasprini dogumdan 1 gün önce iğneyi bıraktım doğum yaptigim gunun gecesi son ignemi oldum bitirdik kullanmadim. 5 ayın sonunda ikinciye hamile olduğumu öğrendim igne ve hapa tekrar başladım 33+1 haftalık hamileyim simdi