Ebrualp Kizlar smdi doktordan geliyorum bebegim 1.730 gr boyu da 42 cm mis.bizim gbi olanlar nasil acaba dokotr bi hafta onden gttgini soyledi ama sanki daha kucuk gbi.
Ysmnkrcy Ebrualp ne güzel doktor önden gidiyo demiş burdan ben gelişimi geri kalmış desem bana inanicakmisin yani :) her bebek aynı olcam bi iki cm bi iki gramın hesabını bu kadar kafaya takma gayet iyi gelişimi iste
Ebrualp Ysmnkrcy gr min ya da cm in hesabini kafama takmiyorum.elhamdulillah iyi.sadece ayni hafta olanlarla nasil diye merak ettim.yorum yapmak.icin yorum yapmaya gerek yok bence.
Betul11 Ebrualp insan ister istemez merak ediyo çocuğunun gelişimini bunda kıyaslama falan yok bende merak ediyorum sizede hak veriyorum ☺️
Ebrualp Betul11 aynen oyle saglikli olsun yeter tabiki ama bunu merak etmek gayet dogal diye dusunuyorum.