Selam Hanimlar, Biz bugün 16+1 olduk 😊 cuma gunu aylik kontrolum var cinsiyetini ogrenebilecekmiyiz acaba ? Cok heycanliyim 😊 Sizler ogrendinizmi bebislerinizi ? Hamilelik Sikintilarim gitti bitti 😊 Sadece Gögüs uclarim çok aciyoooo 😣 ellerimde uyusmalarda basladi dr uma danisacagim Ee sizler ne durumdasiniz 😊😊