Kızlar 20 hafta içerisindeyim. Uyuyoken bacağımi gernestirdim sanırım ansızın ağrıyla uyandım sol bacağım öyle bir kramp vurdu ki anlatamam uykudan uyadirdi beni. Erken değil mi bu kasılma ya . İlkkez oldum böyle sonra geçti ama hafif ağrı var bacağım da