PrenssAnnesiiii Kızlar karnım 3gündür çok ağrıyor sanki adetmişim gibi gaz sancısı değil adet sancısı tıpa tıp böyle olan varmı acaba neden böyle
polyanne PrenssAnnesiiii 30+2 bende de aynı sorun var canım gece bile uyanıyorum yattığım zaman daha çok ağrıyor
polyanne PrenssAnnesiiii Canım ağrılar normal dedi dr biraz önce kontrolden geldim nst de sancı da yok şükür herşey yolunda bebegimin ters durması dışında ama her bünye farklı bi doktora görün hala devam ediyorsa ağrıların
Minik1anne Ben 28 +5 im geceleri bende de oluyor çok sancilaniyorum duş alınca yürüyünce rahatlıyorum ama sebebini bilmiyorum
Elifserdar Bence ihmal etmeyin bende o şekilde oldum hastaneye gittim doğum sancılarım başlamıştı 1 ay hastanede yattım
Elifserdar PrenssAnnesiiii 26 haftalıkken malesef sancı başlamıştı erken doğum riskiyle yattım canım hala da evde ilaçla duruyor sancım o yüzden ihmal etmeyin
polyanne Elifserdar bende yarın giricem şu an belimde ve ara ara kasıklarda olan ağrı var ama fazla ayakta kaldım yoruldum sanırım ondandır belki
Eren1merve Bende 33 + 4 um bnm de karın ağrım bel ağrım varda galiba yalancı sancılar iki bacaginizin ortasına yastık koyup yan yatın bn bugün onu denedim gerçekten daha rahat ettim sancılarımda hafiflemisti tabiki geçmezse hastaneye bi gidin