Az önce Göztepe eğitim ve arasturma hastanesinde yaptırdım. Şansıma ultroson makinası da yeni gelmiş , son teknoloji ... Tabiki para vermedim . Maddi durumum var çok şükür verebilirdim ama çocugun sağlıklı olup olmaması önemli doktorum çok şükür sağlıklı bebek dedi , ama cd falan görüntü almadım. Böyle şeyler için çok paralar dökmeyin derim .800 yüksek fiyat.