honey Bizzzz canım internettende alabilirsin, koton,hm ve carter's ın ürünleri çok güzel tavsiye ediyorum. Havuzlu han dan görümcelerim baya birşey almış, onlarda çok güzellerdi :)
1ogrencianne Bizzzz ben yarısını e-bebek yarısını civilden aldım canım. Mağaza gezemem diyorsan tüm ürünler nette var. İndirime denk gelince bayağı da uygun oluyor hatta 😊
kaya_10714 Hemen her şeyi civil ve e bebek ten aldım ben de 32+4 günlük gebeyim. Erken doğum riskim olduğu için bir ay öncesinden hazırladım her şeyini. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 😊