Buraya hayal ettiğim gibi bi doğum hikayesi yazmak isterdim ama kısmet değilmiş. Mayıs 31de hastaneye gittiğimde idrarda protein degeri bir tık yüksek cıktı. Doktorum tansiyonu takip etmemi yukselince gelmemi söylemişti. Tansiyonum iyi giderken cumartesi sabah 16-11 olduğunu gördük hastaneye gittik 12-7ye düşmüştü ama protein değerim 3 olmuştu yani gebelik zehirlenmesi başlamıştı. Apar topar 1 saat içerisinde sezeryana alındım. Bebeğim 36 haftalık doğmuş oldu. 3 saat yanimda kaldıktan sonra solunumu düzeltmek icin kuveze aldılar. Her geçen gün daha iyi nefes aliyor minigim. Dualari eksik etmeyin teyzeler