Merhabalar. 1 haziran günü kizim tam 36+0 oldu ve sabah kalktıgımda hafif sancılarım vardi.kizimin o gun geleceğini asla tahmin edemezdik. Hem evlilik yildonumumuzdu hem de daha cok erkendi🥰 Ilk etapta yalanci sandım. Gece annemler il dışından artik dpgum yaklaştı diye bize gelmislerdi. En iyisi bi duş alayim da kahvalti yapalim dedim. Genellikle duş alinca cok rahatlardım. Bu sefer pek oyle olmadı. Biraz daha sıklaştı sancılarım. Yaklaşık 3 4 gun once de doktor kontrolumuz vardı. Dr çatı muayenesi yaptı ve 2cm aciklik var pek gezme dedi. Doğumun hizli olur dedi. Ben de bebek olcak diye tüm evi temizliyordum. Camlar halilar koltuklar ..😊 meger doğumu hızlandırmış bu durum ve aciklik olmuş. Eve gelince eşimle evi toparladik ve ben artik dinlenmeye basladim. Doktorum bana belki bayrami bile beklemez senin kiz dedi. Eger baskı veya sanci hissedersen hemen hastaneye gec demisti. Ben de dedigini yaptim ve hemen dr umu aradim. Gercek sanci olup olmadigini anlamak icin de oncesinde sancilarimi takip ettim. Bazen 10 dk da 2 bazen 10 dk da 3 ama hep boyle devam etti yarim saat boyunca. Hemen eşimi uyandirdim gece gec uyumuştuk. O da hazirlandi ve valizimizi aldik annemlerden gizli sadece kontrolumuz var deyip ciktik evden. Ailem fazla heyecanli oldugu icin ve bazi rahatsizliklar sebebiyle annem ve babamin stresten uzak tutulmasi gerekiyodu. Dogum olana kadar onlara bisey söylememe karari aldik. Cunku dogumum kac saat surcek ne kadar agrili olcak hic bisey bilmiyorduk. Hastaneye kavustuk ebem hemen muayene etti ve 4 5 cm aciklik oldugunu soyledi. Ama sancilarim cok degildi. Ara ara gelip gidiyordu dayanabiliyordum. Cok hizli ilerdi surec 1 saat icinde 9 cm oldu. Derken 10 ... canim gercekten 7 cm den sonra yanmaya basladi. Hatta bi ara basaramayacagimi düşündüm ama eşimin de destegi ile gecirdim tüm süreci. Hastaneye girdikte 1bucuk saat sonra kizimi kucagima aldim. 4 dikisim oldu. Keske olmasaydi😪 beni en cok da dikislerim zorladi. Kesinlikle normal doğumu herhangi bi engeli olmayanlara tavsiye ediyorum. Dedikleri gibi oldu dogum gerceklestigi anda butun sancilar bitti... hersey gecti gitti ... 10 gun oldu dogumu yapali. Eminim dikislerim olmasaydi cok daha rahat gecirirdim sureci su an daha iyiyim. Hic yatmadim.. lohusalik nedir bilmiyorum. Cennet kokulu kizimizla uykusuz yorgun gecenler gunlere inat muhtesem bi hayat bizi bekliyor biliyoruz 😊