Buse-Tekin Merhaba 6 haftalık gebelikte hafif lekenme gibi kanama sonucu hastanede yatıp tedavi olup düşük riskini atlatan var mı ? Yoksa çok riskli bir durum mu ? 😔😔😔
Annemmm970666 Buse-Tekin ben canim 2 gün yattim sadece progestan kullandim cok dikkat et kendine basta kafani rahat Allah tez zamanda yavrularimiza kavusmayi nasip etsin sen git hastaneye tedbiri elden bırakma
Sevo9090 Buse-Tekin tabii var canim benim kuzenim hem de ikiz gebelik. Kac kez kanama ilr gitti ama cok şükür bir sey olmadi ve sagliklilar su an. Moralini yüksek tut.
ezo3534 Buse-Tekin Benimde oldu kese sağlıklı ve kanama odağı yok dedi iğne yapıldı ve her ihtimale karşı serum takıldı sonra eve gittik. Herkeste aynı etki olmaz korkma canım. En doğru bilgiyi doktorun verecektir.Sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏻🙏🏻
Seda5892 Buse-Tekin benimde başlarda kanamam oldu hastanede yattım iğne kullandım yine de oluyor arada kanamalarım 27. Haftadayım
Buse-Tekin Çok sağolun arkadaşlar bende hastaneye yattım çok şükür durdu kanamam dinlenme ve progestan verdi doktorum. Umarım sağlıkla kavuşuruz bebeğimize 😔
Happymotherr Canım bendede kanama olmuştu yatış berdi ama yatmadım progestan ilacını verdi kullandım ve bol bol dinlendim şükür daha bir şeyim olmadı