Başından beri hep normal istedim şükür öylede oldu. 39+1 de meleğime kavustum. Adet sancısı gibi başlayan 12-15 saat sonra dayanılmaz sancıya dönüşene kadar evimde cektim sancımı yürüdüm eğildim kalktım. Dayanamıyorum dediğim anda sancılarım 5 dk ya inince gittim hastaneye. 5 cm acıklıkla yatısım yapıldı. Suni almamak için yarım saati geçik koridorlarda yürüdüm ve doguma alındım. Evet normal dogum gerçekten cok cok cık zor bu bi gerçek ama sonu çok güzel hiç dikiş atılmadan ilk dogumumu yapıp bebegime kavustum ve hemen ayaklandım normale döndüm çok şükür. Diyeceğim son şey normal dogum gibisi yok Allah herkesi bebiiine kavustursun bizde 5 günlük olduk bi masallah alırız teyzeleri 🧿☺️