Tugba_Emre Hanımlar rahim bölgemde baskı hissediyorum kasıklarım çok kötün ağrıyor hala ve sürekli şiddetli sancı veriyo doktorum il dışında şuanda sebebi ne olabilir çok korkuyorum
Tugba_Emre Efsuni 17+5 böyle yoklıyo gidiyo 3 4 saattir var yürüyünce geçiyodu artık oda işe yaramıyo
Efsuni Tugba_Emre geçmiyorsa bir doktora başvurmakta fayda var belki kalsiyum magnezyum eksikliğinden belki başka bir şeyden kasılmaların oluyor yahut sadece bebek buyudugu için baskı olusuyordur yani erken haftalarda geçmeyen ağrıları ciddiye almak lazım önlem olsun diye gidip gorunmelisin