Yagmur5336 Arkadaslar ıkı seferdır medıpol canlıca kadrıye hanıma gıdıyorum 3 gebelıgım bu sezeryan olucak buda gıden var mı bu hastaneye hangı doktora gıdıyosunuz sezeryan olcagı ıcın korkuyorum daha once dogum yapanlar bılgılerını paylasırsa cok sevınırım❤️