Kızlar 12+1 deyiz bugün. Ama dünden beri geçmeyen sürekli orada olan bi ağrım var. Kasıklarımda böyle uzun ince bi çizgi şeklinde sürekli ağrıyor. Daha önce olmamıştı hiç. Bide idrarda yanma oldu bugün.. ve 5 gündür mide bulandım olmuyordu bugün tekrar istifra ettim.. korkuyorum da.. başına gelen var mı? Acile gitmeli miyim? Önemli bişey olabilir mi yoksa rahim büyüdüğü için mi?