Kızlar 37+2 haftalık gebeyim sürekli kontrole gidiyorum geçen aylarda doktorum bebeğimin 1 hafta geriden geldiğini söylüyordu bugün ki muayanede ise 2 haftaya çıkmış dedi bebeğim şuan 2560 gram 10 günde yalnızca 140 gram almış 😢 çarşamba günü ise detaylı ultrasona giricem bebekte ki gelişim geriliğine ve kafa içi yapısına bakılacağını söyledi. Aksi bir durumda ise bebeği sezeryanla bekletmeden alırım dedi moralim çok bozuk bu durumu yaşayan var mı? Bana destek olabilir misiniz bilgi edinmek istiyorum 😢😢