Ezgisare bende öyleyim canım ya 32+ 3 olduk bizde biyere gitmem gerekti evden çıktım bacağıma vuran sancı yüzünden yürüyemedim taksiye binip gittim kısacık yeri ama korktumda bacağım resmen yukarı çekildi benim erken Doğum riskim var zaten ama yarın doktoruma bunu da sorucam