Kızlar cuma günü doktora gittim doktor 6haftalık olduğumu söyledi ve kalbinin yavaş attığını tahlil yapmadan kan sulandırıcı verdi içim rahat etmedi başka bi doktora gittim dün ve kalbinin durduğunu söyledi birde ikizmiş iki kese var dedi birini gördüm azda olsa kalbini duydum fakat diğerinden doktor hiç bahsetmedi çok şaşırdım üzüntüm ayrı böyle bişey başına gelen var mı yada kalp atışı tekrardan devam eden bi umut benimkisi 😔😓😓