babymomm hfza AMİN 🙏🏼 Hepimiz inşALLAH sağ sağlim kavusuruz bebeklerimize 🙏🏼 Umarım güzel bir doğum hikayesi yazarım bende
babymomm hfza sordum ama cevap alamadım sanırım kilosu kaçmış :) çiğdem hanımın numarasını da aldım gece doğumunu da sordum geliyormuş aklıma takılanı wp den yazıyorum :)
hfza babymomm kizz cigdem hanimla ilgili acilan postta soyledim kilosunu😀 3100 gram olmus 51 cm birazda koca kafaliymis oyle dedi🤭
Ascvk Serifeavci hiç bi fikrim yok canım doktorum öyle söyledi belki normal doğum istediğim için çok kilolu olması engel olur diye söylemiş olabilir
Ayazinannesiyimki babymomm canim dogim ne zaman diolar ayniyiz senle de sezeryanla alalim dio dokyor kilosundan
hfza babymomm ben dondurmadan kilo aldigini dusunuyorum🤭bugunden itibaren daha yememeye karar verdim🤓
Ayazinannesiyimki babymomm benimde buvun 38 aama cocuk 4o haftalik gorhnuo cuma alalimmi ddi bende almayalim drdim ama suan kasilmalardan uyuyamiom
Baharbhar Ozisss 4000 geçerse sezeryan diyorlar burda , gerçi daha çatı kontrolü falan olmadık ama hayırlısı kaşar süt çok aldırıyormuş:) bence Doğuma kadar 3500 olur anca diye düşünüyorum
Cgdmk123 Ayserhnckn merhaba bizimde 16+6 da 200 gram dedi doktor boyuda 17 cm sizin şuan kaç kilo oldu acaba ☺️
Ayserhnckn Cgdmk123 maşallah 🤗 bizimki şimdi 2 kilo olmuş ama ben 16 haftadan emin değilim kıyas yapacaksanız ama şundan eminim ilk söylenen ağırlığımız 200 ü bulmamıştı kesinlikle 😁
Cgdmk123 Ayserhnckn evet ileriki haftalardaki kilosunu tahmin için sormuştum ben 2 haftada bir gidiyorum kontrole 🙈 ilk 14+5 te gitmiştim 124 gr dı. Bugün yine gittim 18+5 300 gram dedi doktor sanırım 1 hafta önde gidiyoruz ultrasonda 20+0 yazıyordu☺️ İnşallah böyle devam eder ☺️