Yldzhh Afedersiniz ama ben günde 6-7 defa buyuk tuvaletimi yapiyorum doktora gitmeli miyim var mi benim gibi olan
Ascvk Yldzhh kabızlık diye açmışsınız ama sizin kabızlık bi durum yok 🤷🏼♀️ Doktorunuza söyleyin bence o kadar çıkmak da normal olmayabilir
Fasulyem22 Yldzhh gün-de bir normali sizde düzensiz bağırsak sendromu olabilir ya kabız oluyorsun yada böyle sık çıkıyorsunuz ama cikamamaktan iyidir tabi 😄