Erkek bebekler haftasını bekler 40 haftadan önce bekleme diyorlar doğru mu kızlar😃Hatta kimisi 40tan bile fazla sürüyor diyor🥴38+4 olduk Pazar günü babalar gününde doğsun çok istiyorum Allah bilir tabi de😂inşallah fazla bekletmez oğluşum beni artık gelsin istiyorum çünkü🥺