Damar95 Ocak 17 de düşük yaptım Ve şuan 6 haftalık hamileyim tekrar düşük yapma riskim var mıdır arkadaşlar yaşayan varmı???
Bahara Damar95 canım ben iki bebeğimi kaybettim ikiside tam 12 haftalıktı şimdi yine hamileyim 21. Haftaya girdik 🙏🏻
Bahara busraaammm genetik testte hiçbir şey çıkmadı herşey normal dedi doktorlar yani bi sebebi olmadan kalbi duruyordu sübyan muskası yaptırdık ilk defa 21. Haftayı gördük çok şükür 🙏🏻