Yusra01 Seymasefaa hayır canım sadece gün içinde çok aktifim sürekli temizlik yaptım ama yürüyüş falan yapmadım yani
anneeylul Yusra01 biraz once geldim doktordan hersey normal dedi cok sukur.. lakin cati muaynesi yapmadi haftaya yaparim dedi 37ydim 38 de yapck yani.. oyle uygun gordu demekki anlamadim
Bebekiimm123 Yusra01 1 santimdi canım dün şimdi de nişanım geliyor sanırım kahverengi sümüksü bir akıntım var
Yusra01 Bebekiimm123 Aa evet nişanın geliyor bence hemen doktora git bende daha öyle birşey yok kuzum
Yusra01 Hsnanr valla ne zaman başladı bilmiyorum cnm su an 37 haftamdaym 1 haftadır feci şekilde ağrıyor yürüyemiyordum
Bebekiimm123 Yusra01 sancılarım sıklaştı diye gittim canım aöa daha 2cm açıklık varmış 😢 gözüm çok korktu felaket bir sancı giriyor sonra gidiyor iki dk bire düştü ama nst de çok az çıktı 😢açılmam da 2cm çıktı peki ama bu sancı değilse asıl sancı nasıl 😢
Yusra01 Bebekiimm123 benim açikligim 3.5 cm ben neden hissetmiyorum acı acaba benimde arada sızlıyo gibi oluyor sonra geçiyor acı eşiğin düşük sanırım canım senin doktorun ne diyor peki
Bebekiimm123 Yusra01 Doktorum ister evde çek sancını istersen yatış vereyim dedi bende evde çekmek istedim canım ama bugün hiç öyle şiddetli sancım olmadı bekledim olur diye ama yok😢