Elena3838 Kizlar sag ayagim surekli sis sabah birsey yoktu aksam ayagim karincalaninca bir baktim mosmor olmus 😥 simdi sisligi daha da artti ve cok agriyor benzer durumu yasayan var mi anlayamadim neden
defne55 Elena3838 düşme falan mi oldu canım şişmesi bir nevi normal ama morarması sıkıntı yaratabilir
elifeceylan Elena3838 bnmde öyle sag elim ayağım sis suyu çok içmiyorum ona bağlıyorum sizce ne olabilir?
Esranrogz Elena3838 canım kaçıncı aydasın ödem bunlar tuzdan uzak dur günde en az 2-3 litre su iç bide ayağını uzanınca havada tutmaya bak 😉
Elena3838 defne55 hicbirsey yasamadim karincalaninca morardigini gordum ve sasirdim acikcasi anlayamadim neden boyle oldu
Elena3838 elifeceylan suyu 3 litre iciyorum aslinda morarmasi korkuttu beni aslinda sismesi normal gibi de